.صدور 127 هزار سند تک برگ برای خانه‌های روستایی در کرمان

تاریخ ارسال : 1402/06/06

.صدور 127 هزار سند تک برگ برای خانه‌های روستایی در کرمان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای استان کرمان 127هزار جلد سند تک برگ صادره شده است‌. مهدی محمدی امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم در کل استان 22 هزار و 682 واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای استان کرمان 127هزار جلد سند تک برگ صادره شده است‌. مهدی محمدی امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم در کل استان ۲۲ هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاها و شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت استان کرمان 127هزار جلد سند تک برگ صادره شده است‌.وهمچنین از ابتدای دولت سیزدهم در کل استان ۲۲ هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی روستایی و شهری در سطح استان توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.
 وی عنوان کرد:  اجرای طرح هادی و بهسازی محیط در سطح استان ۲۲۷۰ پروژه در ۱۵۲۰ روستا با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن اجرا شده است
محمدی بیان داشت
 تهیه و بازنگری طرح هادی۹۴۱ روستا استان دردولت سیزدهم انجام شد.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان تصریح کرد: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای استان کرمان 127 هزار جلد سند تک برگ صادره شده است.
وی گفت: توسط بنیاد مسکن استان کرمان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون  ساخت۱۴ هزار و‌۱۴۵ خانه روستایی، در روستاهای استان کرمان آغاز شده است.
محمدی عنوان کرد: طبق سرشماری سال ۹۵ دراستان کرمان ۳۱۰ هزار واحد مسکن روستایی داریم که از این تعداد ۲۶۰ هزار واحد آن مقاوم‌سازی شده‌اند.
 وی افزود: متاسفانه بانک‌ها در سال‌های اخیر در پرداخت تسهیلات مسکن سختگیرانه عمل می‌کنند که استاندار در جلسه اخیر شورای مسکن تاکید کرد بانک‌ها همکاری بیشتری با بنیاد مسکن و … داشته باشند.
 محمدی ادامه داد:  در ۱۸۰۰ روستای استان حداقل یک طرح هادی مانند ساخت پارک، آسفالت، زیرسازی و دیگر موارد اجرا شده است

موضوع خبر :
  • .صدور
  • 127
  • هزار
  • سند
  • تک
  • برگ
  • برای
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد .صدور 127 هزار سند تک برگ برای خانه‌های روستایی در کرمان چیست؟

سوال: